Πολιτική Επιστροφών/Ακυρώσεων
Θέλεις να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες από τo Gadget Way; Μπορείς, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο! Έχεις περιθώριο επιστροφής 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παραλαβής τους προϊόντος.
- Δικαίωμα Υπαναχώρησης (14 Ημέρες)
Επικοινώνησε με τo Gadget Way καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@gadgetway.gr για να μας ενημερώσεις για την πρόθεση επιστροφής! Σε συνέχεια, θα προγραμματίσεις το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της παραγγελίας σου με δική σου χρέωση, ή θα προσκομίσεις το προϊόν στο φυσικό μας κατάστημα! Με την προσκόμιση του προϊόντος στο κατάστημα ή την παραλαβή του δέματος, και αφού τηρούνται οι παρακάτω όροι (Προϋποθέσεις Επιστροφής) θα πιστώσουμε το συνολικό ποσό αγοράς (εκτός των μεταφορικών εξόδων αποστολής) σε λογαριασμό που θα μας υποδείξεις.
Βάσει της Εθνικής Νομοθεσίας (Ν. 2251/94) “δεν γίνεται δεκτή η αίτηση υπαναχώρησης σε προϊόντα που έχουν αγοραστεί για επαγγελματική δραστηριότητα (σ.σ. αγορές με τιμολόγιο). Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.” Δείτε περισσότερα εδώ -> ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Προϋποθέσεις Επιστροφής
Το προϊόν που θα επιστρέψεις πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση και συσκευασία του (κλειστό με όλες τις ταινίες ασφαλείας) και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για επιστροφή!
2. Ελαττωματικά Προϊόντα
Επικοινώνησε με τo Gadget Way καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@gadgetway.gr για να μας ενημερώσεις για το πρόβλημα της συσκευής ή αξεσουάρ που αγόρασες! Σε συνέχεια, θα προγραμματίσουμε το ραντεβού με την εταιρεία courier, που θα πραγματοποιήσει την επιστροφή της παραγγελίας σου και την παραλαβή του νέου προϊόντος από εσένα!
Τα μεταφορικά και το κόστος αντικαταβολής δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση, αλλά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος αποστέλλουμε νέο προϊόν με δική μας χρέωση σε εσένα!
Επιστροφή προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το gadgetway.gr στο φυσικό μας κατάστημα είναι δυνατή μετά από συνεννόηση με το κατάστημα.
Προϋποθέσεις Επιστροφής
Το προϊόν που θα επιστρέψεις πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, με την αρχική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση (χωρίς σκισίματα, κοψίματα κ.α.) και να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του. Προϊόντα που δεν συνοδεύονται από τα παραπάνω ΔΕΝ θα γίνουν δεκτά για αντικατάσταση!
Πολιτική Ακυρώσεων
Θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου από τo Gadget Way; Μπορείς, με τον πιο άμεσο και απλό τρόπο!
Πότε ακυρώνεται μια παραγγελία:
- Όταν η ακύρωση γίνει εντός τριών (3) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας.
- Όταν το προϊόν έχει προγραμματιστεί για παραλαβή από το κατάστημα, και σε χρονικό όριο εικοσιτεσσάρων (24) ωρών από την εγγεγραμμένη στο σύστημά μας ώρα πραγματοποίησης της παραγγελίας.
Τρόπος Ακύρωσης
Επικοινώνησε με τo Gadget Way καθημερινά από τις 9:00 έως τις 17:00 ή μέσω e-mail στο info@gadgetway.gr για να μας ενημερώσεις για την πρόθεση ακύρωσης της παραγγελίας της συσκευής ή αξεσουάρ που αγόρασες! Εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω όροι, η παραγγελία σου θα ακυρωθεί και θα λάβεις επιβεβαιωτικό email για την ακύρωσή της.
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΡΙΤΩΝ (ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ / ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ / ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ / ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Κ.Α.) ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ!